The children

heeeeeeeeej!

Va hos micca med olivia o nesrin, vi tittade på skräckfilm..... Asså detdär va min sista nånsin! På sleepovers med skräckisar kmr jag sitta vid en data elr göra nått annat men inte se på skräckfilm!
denna va bara hemsk!

The children hette den, handlade om 2 familjer som va släktingar (typ kusin, faster, moster, syskon etc) o dom skulle fira nyår tillsammans. Ett efter ett blir barnen sjuka o kräks, sedan blir dom här barnen helt psykopat äckel päckel sjuka o typ dödar sina föräldrar.... asså UUUUUUSCH ORKAR NT SKRIVA mer! Denna va j*vligt äcklig, och jag rekomenderar den INTE!!!!! pallar nt lägga in en bild....

Betyg: -10000/10

Asså det va säkert en bra film, men jag HATAR skräckisar! asså fattar nt vrf jag tittar på dom :'/
jaja, ska bara försöka förtränga o GLÖMMA denna film :) Dom som gillar skräckisar o obehag, tja får väll säga att jag rekomenderar den?? elr ja vet nt.....


Kommentarer
Postat av: nesrin

haha amina amina. om du blir så rädd från BRA skäckfilmer så tycker jag att du ska sluta titta på de faktiskt. JAG kan faktiskt rekomendera den här filmen till alla som vill bli skrämd ;)

2011-03-04 @ 13:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0