Sista för ikväll :)

Satt o nynna på en visa som bara dök upp i huvudet, helt udda... men det brukar hända att jag kmr o tänka/sjunga på knasiga saker :S hihi men iaf här är den:

Tänk jag drömmde inatt att jag hade en katt,
Och han åt bara sill o potääääääter!
Du får trot om du vill, 
men potäter o sill
Det e just vad små kattungar äääääteer!

Tänk jag drömde inatt att jag hade en katt
och han vická på rumpan i daaaanseen
du får trot om du vill men det hör liksom till
att små kattungar svänger på svaaaanseeen

Tänk jag drömde inatt att jag hade en katt
oj vad den kunde bitas och fräääääsaaas
du får trot om du vill men så gick det till
när den rackarn bet av mig min näääääsaaa

Hihi Rasmus på Luffen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0