Min låtsas fru

En romantisk komedi om en man
som tar hjälp av en singelkvinna och hennes barn
för att försöka vinna kärleken från sin drömkvinna.

Handling:
Kort o gått är det precis vad filmen handlar om! Den börjar utspela sig i L.A USA, sedan åker dom på
semester till Hawaii. Filomen handlar om en plastikkirurg som
låtsas vara olyckligt gift för att eem vad ska mna säga, kunna "spendera
natten" med olika kvinnor. Sedan träffar han sin drömkvinna
och hon råkar hitta den fejka vigselringen i hans ficka och kräver att träffa hans fru för att verkligen tro på att han ska skilja sig :)
Så han ber sin assistent o hennes två barn låtsas vara hans familj.

Roller:
Adam Sandler
Jennifer Aniston
Brocklyn Decker
Nicole Kidman m.fl

Mitt betyg: 10/10
En film i min smak, romantisk komedi! Den hade allt, och den va rikitgt rolig också, helt min humor!
Gillade den från början till slut!

Trailer:

 



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0