Inredible GEEK!

Ja, asså sen ända sen 16.00 ar jag suttit o GEEKAT på... SIMS 3! Guuud vilken nörd jag e! haha nää men alla geekar i nått, typ playstation, xbox, läsa, photoshop elr i mitt fall.. Sims! Har inte spelat på asssssss längeee! Vart smått irriterad för familjen spela på vill jag att dom skulle få en flicka först, men dom fick först en kille sen en kille till och sen TILLSLUT fick jag en tjej... x3!! PRECIS, det blev TRILLINGAR! Shit jag kmr inte palla med det... haha
Och medans jag spelade lyssnade jag på radiostationen 101.9- elr Star! Blandad musik mest lite äldre låtar som typ 60-70-80-90 tal men även 2000 och dom nyaste låtarna! det är verkligen en blandning mellan himmel och jord! haha slänger in några låtar imorn orkar inte sitt nu o let -.- haha (va på cosmonova ida btw, skriver mer sen)

Hoppas ni haft en lite "socialare" dag än jag haha!
Vi ses...! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0