I'm walking on sunshine

Idag skulle lilla jag gå ut en sväng till affären för attt köpa lite lunch. När jag går utanför porten så blir ja såhäääääär överraskad för att det är såååå varmt ute! O himlen var alldeles uderbart blå! Sen ser jag att snön som varit på gatorna har smält och fryst till is och tanken som for genom mitt huvud var: "Oj is, halt, måste gå försikitgt!" Jag klarar mig UTAN att ramla heeela vägen till affären som bara ligger på hörnet. Sen när jag 5 minuter senare går på samma väg hemm o tänker fan va najs att våren kommer! O då tappar jag balansen och ramlar men pecis innan jag for i marken fick jag tibx balansen o går försiktitgt hem igen med min mat!

Haha ganska onödig historia MEN jag har bara liiiiteee tråkigt :P
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0