Bamse miljonär!

Hej!
 runt ett idag skrev jag ett inlägg medel långt... och sen till min stora förtjusning stängdes bara allt! yippie! -.- skulle precis publicera inlägget men så hände det där, så jobbigt! '
Idag har jag ahft en tråk chill dag. Legat o typ läst heeeela tiden :)

Igår på lunchrasten stack vi t butrix o jag köåte en spargris som man bara kan öppna
med en konservöppnare! ha precis vad jag behöver! Nu ska jag bli miljonär!

det står streter kit- miljonaire för er som inte ser :)

 klicka för att göra bilden större...


btw är jag en björn som gått i ide o jag kmr ut till våren... hihi :) skyller på att det är orsaken till att jag inte bloggar så mkt :P

ha det bäst lingonhäst! (?)
;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0