Jag har varit på.... ÖSTERMALM! ...

Tjo!
Idag vare aktivitetsdag! Stadsvandring, på östermalm! förstod inte poängen med det men, det va helt ok. Frida övergav mig idag, haha nää hon blev sjuk o febrig :/ krya på dig! <3

Så jag va enda tjejen från klassen i min grupp o jag trodde jag skulle vara lite loneer men sen så har man ju sjukt snälla killar i klassen! Så jag va med dom hela förmiddan o lunchen, vilket va ganska kul ;)
Med andra ord vart dan ganska lyckad ändå :)

Va på teatern idag! TJIHOO va kul det är att börja igen ;) ska dit imorn o på tors (ska "vicka" för en annan tjej som ska ta bort sin tandställning på tors)

Hoppas att ni har haft en superduper bra dag!
vi hörs har några inlägg som ligger o lurar1 måste bara skriva dom...!:)


haha knasig bild på mig för ungefär ett år sen innan skolan slutade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0