Hemma

Hej ni!
Som ni kanske ser har jag ändrat design! Vad tycks? Tycker det blev bätttre nu....
Fast det bleb lite knas med andra grejjer.. men der ska jag försöka fixa elr fråga Frida... :P


Som sagt är jag sjuk o stannat hemma :( nt kul, men imorn ska jag förmodligen t skolan igen!
Jag är jätteglad annars!

Förra torsdagen så fick jag en till Kusin! Han heter Din, och va en ganska stor bebis vad jagförstod, har nt träffat hnm än men jag längtar!

Sen igår så svängde jag förbi teatern för att hämta manus vi skulle få och vi ska spela... MY FAIR LADY! Fett kul o jag ska spela ELIZA!! Tror det e en av huvudrollerna, men vi har bara ¨fått dom 7 första sidorna! Och i tis gruppen (går 2 ggr i veckan) ska vi splea GREASE!!! Yay!!!

Ha det bra!
//Amina

P.s ska bara ta bild på mina naglar sen ska dom upp på bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Okej, du gör som du vill med designen... :)

2010-10-07 @ 20:35:35
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0