Surfar!

Hej!
Jag surfar nt i verkligeheten, haha (fast det skulle va kul o kunna!) nää jag surfar på nätet!
hihi, va ruli man kan va da! ^^

I sön va jag på en kryssning över dagen till Åland, o då gick jag in i Tax free... Brukar vanligtvis inte öpa något där men... kunde inte motstå att köpa en parfym!!!!! :D
Dom som känner mig bra vet att jag e allergiker, o ni undrar säkert "va fan tänker hon me??" haha nää, men den här luktar asgott och den är nt för stark för min lilla näsa! YAY!

Ha det bra nu!
Peace ♥!
/Amina

P.s Upptäckte att jag stavade fel till peace i ett tidigare inlägg!
så istället för att skriva Fred! som hej då skrev jag Ärtor!!!!!! piiiinsamt... -.-


Kommentarer
Postat av: Mikaela - Never ending love

Den luktar gott :)

2010-11-04 @ 18:11:28
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0