Plugg me cockies!

Hej!
Nu har jag varit hemm et tag,efter skolan så gick ja hem till tova me Hanna och vi plugga so och baka cockies :)
Tova har världens gulligaste lillebror! 10 mån gammal typ! JAG ♥ BEBISAR!

Imorn har jag aktivitetsdag, vilket betyder att jag har sovmorgon till kl 9!!!!! YAY!!!
ida hade vi HK prov.. min grupp älskar verkligen att plugga till HK prov... NOT!
Haha, en killekolla i boken, ja o två andra försökte oss på med teckenspråk, två tjejer prata med varandra, två andra killar fick hälp av läraren och ne kille visste inte vad en kastrull hette :S typ bara Frida som pluggat, men va jag förstod det som så kunde hon heller inte vissa frågor :)
kanske låter som omvi är jätte oseriösa,men det va bara den här gången! Asså seriöst... JAG GÅR I VÄRLDENS BÄSTA KLASS! Känt 2/3 i typ 10 år!!!!!!

Aja ha det bra!
//Amina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0