Första advent

Heey!

NU har jag varit hemm ett tagt, bara chilat :) Inställd HK igen :/ Har inte haft det på 7 veckor med min riktia lärare, Good luck med att få ett bra o rättvist betyg den här terminen -.-

Aja, igår var det första advent :) Glömde det lite o.O haha
Ida så var skoldan helt ok, det gick jätte bra på franska provet del 2!!! :D
Läsförståelse, hörförståelse och uppsats :D Det va inte sdå mkt som det låter!

Va på gymnasie mässa i lör ju, och om jag inte ändrar mig kmr jag satsa på att komma in på  Nackagymnasium elr Södra Latin :) Sen ska jag killa igenoim alla brochyrer som ja fick oxå :s

Ha det bra så länge :)
//Amina <3


Jag har INTE tagit den här bilden, den är från google... Tog den därifrån därför att min data kmr pajja vilken skeund som helst tror jag :'( min stora metall låda... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0