:D

HEJ!

Nu har alla cheyer gått och det är städat! Vi såg på A perfect getaway igår kväll! Den va FETT BRA! Fats jag har liksom redan sett den men ändå! DEt brukar aldrig vara jag som vet allting i filmen o alla andra ba 'Kmr nått läskigt nu??' Haha, men jag rekomenderar den verkligen till er som vill ha en lagom läskig och spännande film! Skriver lite handling sen...
Imorse såg vi på en Vampyrs Bekännelse! Den va oxå ganska bra, har även läst boken, elr inte slutet -.-
Rekomenderar även den!

Nu ska ja kolla med Frida när vi ska mötas för jag, hon o Amon ska se.... HARYY POTTER OCG DÖDSRELIKERNA DEL 1 IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOHOOOOOOO!

Haha vi hörs!
Peace! //Amina <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0