Chill dag!

Hellå!!
nu ksa jag berätt min dag.
09.10 börjar dagen med klassråd
Sen hade jag franska prov, btw tror jag det gick jätte bra! ^^
Lunch 10.45? elr nått sånt :)
Började 11.25 med matte, som oxå gick jätte bra fick många tal gjorda :P
Min matte lärare kmr fram till oss o säger: Ska på gymnasiemässan med mina elever, så ni har inställg no, fast ni ska göra testa er själv frågorna!
På morronen hade jag även fått reda på att min elevens val- spanska var inställt! Så nu var jag bara tvungen agt vänta en timme för att gå på 20 min mentors tid -.- Men då! fick jag o Tova bästa ideé! Vi frågar Stina (min mentor/lärare) om vi två kan skippa mentors tiden.... OCH DET KUNDE VI!!! fett najs lärare man har :D
Så jag slutade 12.30 idag! Fatta vad najs! nu har jag bara varit hemma! :)

Ha det bäst nu! Hoppas ni har haft en lika soft dag som jag! :)
//Amina ♥!

P.s Ville bara säga.. KRYA PÅ DIG FRIDA!!! <3 ses imorn :D


Kommentarer
Postat av: Photos and Books byFrida

NAWWWW TACK! <3<3<3 Love for you! :D

2010-11-26 @ 19:23:57
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0