I min egen lilla värld

HEJ!

Tänk er att det är vinter. Att det snöar STORA snöflingor från himmlen, det blåser inte. Det är så där "lagom" kallt och man är ute på en promenad. Sen ser man en såndär orärd ganska stor plätt med ganska mkt snö... Och, man bara lägger sig ner i snön för att det ser så mjukt ut! Sen ligger man bara där medans man ser upp i himmlen medans snön faller så det ser ut som om nån häller florsocker över hela världen!
Det här gjorde jag idag, och det var så skönt och jag bara skratta! Det var en så härlig känsla att jag inte ville resa mig! Ni borde testa! Ni kmr inte ångra er :)


Vet ni vad jag vill? Starta en blogg med nån.... Fast tror inte det kmr hända :/
Skulle vilja höra lite åsikter... vad tycker ni om den här bloggen egentligen??

Kramar!
//Amina <3

Kommentarer
Postat av: MicaelaCooling

I'm up for it ;) att starta en blogg med dig asså... Japp det skulle vara kul, think about it. ♥

2010-12-09 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0