Gran!

Hello!
det har nt hänt så mkt senaste dagarna, förutom att jag har JULLOW!!!!!!!!
yay!, igår så klädde vi granen, städade, slog in julklappar, gjorde godis och jag DISKADE även! :O
haha, men det är jätte fint här hemma nu!^^
o inmorn är Julafton! ser framemot det, för jag har nog aldrig köpt så många julklappar att ge bort faktiskt! :O haha
men jag lägger upp bilderna på vårt vardagsrum!

ha det bra så länge, kmr ta kort på mina julklappar imorn o visa på lör typ :)
PUSS!
//Amina <3


Jag med granen i bakgrunde, vi har plast för vi tycker det barrar så mkt med riktig gran....
faaaast riktig gran luktar så häääääääär mkt bättre :p


vår lilla julhörna, man ser även pepparkaks huset på det vita bordet till höger :D
äre nt många julklappar? fats vissa av dom där ska vi ge bort oxå till släkten :)
(bilderna tagna med webcameran)
<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg gran! Stor!! :D

2010-12-23 @ 13:21:39
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Frida

SVAR: ja, det tycker jag me! :D TÅGLUFF!! :D



AWW tack! Vi kanske kan gå ut någon gång när du är hos pappa och fota??? Hoppas att jag har fått mitt Macroobjetiv.



Kollade lite nu på paketen under granen, och Emilia får typ mycket mer än mig :/ Men det kan vara en synvilla :P

Många paket under granen oss er! :D

2010-12-23 @ 17:51:42
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0