Fryser..

Tjo!
Kunde nt blogga igår för att det var nått knäppt med blogg.se :S
Aja, idag så har min klass haft en julmarknad! Det var jätte roligt... bara det att det nt var så många som hjälpte till att sälja, det är liskom alltid samma personer som ställer up att stå från 12.16.30 i kylan o sälja saker, så man kan åka på klassresa :/ menmen man kan inget göra :)

DEt som är lite knasigt är att jag frös inte när jag var ute, men nu fryser jag när jag sitter i soffan inomhus med en filt! Haha knasigt som sagt...
Imorn ska jag på julmarkand med Tova o Hanna... Sak bli kul :)

Ha det bäst!
//Amina <3

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Ja, du gjorde mest på discot!!! :)

Ingen ville lösa av mig och Lollo ifrån garderoben, så vi fick ju stå där hela kvällen!

Amina, vi borde få pengarna!

2010-12-18 @ 10:45:13
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0