Byta namn?

Tjo!

Jag undrar om jag ska byta namn på bloggen? Jag menar har inte så många läsare, och byta til nått kortare?
Jag vet inte funderar :) säg gärna vad ni tycker :D

Idag efter skolan åkte vi till kista centrum för att äta middag med min faster o fira hennes födelsedag i efterskott!
Hemma hos dom så skulle jag duchsa min lillkusin, och när jag skulle klä på hennes byxor så trog hon upp dom ända till midja :) sen så börja hon ASFNITTRA! Haha, hon va så gullig att jag börja slkratta o då skratta hon ännu mer! Jag älskar våra små skratt stunder :D

Ha det bra!
//Amina <3


Den här bilden togs dan innan min födelsedag, tycker jag har lite annurlunda frisyr nu men det är iaf jag
o mon petit ÄLSKLING! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0